آمدم تا کنارت باشم
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دختربلا و آدرس دختربلا.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 38538
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



عشق
عشق
پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 2:14 ::  نويسنده : مريم صادقي       
امدم با گلهای و ریشه
امدم با خنده ها وتیشه ها
امدم اما چه فایده امده
امدم با دردهای ازخودم
امدم با روی دیگرامدم
امدم ای خدا باز امدم این بار جانانه امدم
یارمن ان یارشیرین امده
دشت گل ها با یاسمن ها امده
می نویسم باز با دردها وغصه ها
امدم این باربا دل امدم
خنده کن ای یا رشیرن دلم
امدی من هم کنارت هستم می مانم
و هیچ وقت تنها نمی گذارم چون عزیزترینی وبهترینی




نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت11:35---20 خرداد 1391
سلام.ممنون که اومدی.من لینکت کردم.تو خودت منو لینک کن.چون تنبلم.مطالب وبلاگمم بخونا.مرسی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: